0%

Φόρμα αναζήτησης

Μία φορά και έναν καιρό, το 1872…

Μια φορά κι έναν καιρό, το 1872 ... γεννιέται στην πόλη της Ελασσόνας, στην περιφέρεια της Λάρισας, η Rockwell. Ιδρυτής της, ο αείμνηστος Ιωάννης Πουρίκας, ο οποίος δημιουργούσε και εμπορευόταν υψηλής ποιότητας κουζινικά για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Το 1908, η επιχείρηση μετακομίζει στην πόλη της Λάρισας για να επεκταθεί. Λίγα χρόνια αργότερα την διοίκηση της επιχείρησης αναλαμβάνει ο Απόστολος Πουρίκας. Κατά τη διάρκεια της “θητείας” του, η εταιρεία ήταν ιδιαίτερα γνωστή για τα κοπτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας που δημιουργούσε (όπως ψαλίδια, μαχαίρια, μαχαίρια τσέπης κλπ.). Χάρη σε αυτά, η εταιρεία έγινε συνώνυμο της ποιότητας στο μυαλό των καταναλωτών!

Η Rockwell, εταιρεία εισαγωγής & εφευρέτης κραμάτων χάλυβα
Τη δεκαετία του '50 και του '60, η τέχνη της εμπορίας αλλάζει, με αποτέλεσμα την έναρξη της μαζικής παραγωγής σε όλη την Ευρώπη. Πράγμα το οποίο παρασύρει πολλές μικρές τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες και κλείνουν. Ταυτόχρονα, η Rockwell -υπό τη διεύθυνση του Ιωάννη Πουρίκα και αργότερα του Ευάγγελου Πουρίκα- εξελίσσεται με πολύ γρήγορο ρυθμό, μετατρέποντας τον εαυτό της -από μαζική εταιρεία παραγωγής- σε μια εταιρεία μαζικής εισαγωγής προϊόντων, αντάξια με εκείνα που κατασκεύαζε. Η αλλαγή κατεύθυνσης δεν θα επηρεάσει την φιλοσοφία της Rockwell όσον αφορά τη διανομή ποιοτικών προϊόντων, αλλά αντίθετα θα την ενισχύσει. Η εταιρεία στρέφεται προς αντίστοιχες αγορές εκτός Ελλάδος (Η.Π.Α., Ιαπωνία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία) επιλέγοντας τις καλύτερες εξ-αυτών και εκπροσωπώντας τες σε όλο τον κόσμο για να προστατεύσει την ύπαρξη της! Παράλληλα, τα περίφημα κράματα χάλυβα «Rockwell» τα οποία επινοήθηκαν από την πρώτη γενιά της οικογένειας Πουρίκα, χρησιμοποιούνται από μεγάλους και γνωστούς κατασκευαστές για την αντοχή, και την αποδοτικότητά τους.

"fetching the Rockwell quality in each one’s house instantly"

Η Rockwell, μεταπωλητής & franchisor

 
Το άνοιγμα των διεθνών αγορών κατά τη δεκαετία του '80 και του '90 καθιστά τις εισαγωγές ευκολότερες και έτσι οι ήδη υπάρχοντες πελάτες χονδρικής αρχίζουν σιγά σιγά να εισάγουν τα προϊόντα τους προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό, και στοχεύουν στην αύξηση του κέρδους τους. Υπό την εποπτεία του Λεωνίδα και του Απόστολου Πουρίκα, η τέταρτη γενιά της Rockwell αποφασίζει να μετατρέψει την εταιρεία από χονδρική πώληση σε μαζική λιανική. Ξεκινά ένα μακροπρόθεσμο έργο, με σκοπό την μεταμόρφωση της μάρκας Rockwell, σε ένα μοναδικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης, διανέμοντας franchises για να πολλαπλασιάσει τα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα! Η επιθυμία των ιδιοκτητών; Να “ροκάρουν” τις καθημερινές δραστηριότητες του καταναλωτικού κοινού με μια τεράστια ποικιλία πολύ ποιοτικών προϊόντων. Πράγματι, το 1997 δημιουργήθηκε το πρώτο «πρότυπο» κατάστημα στη Λάρισα, και το αμέσως επόμενο έτος, ακολουθεί το δεύτερο κατάστημα στο πολύ ενεργό και κομψό κέντρο της Αθήνας, το Κολωνάκι! Τρία χρόνια αργότερα το πρώτο franchised κατάστημα αποκτάται στην πόλη των Σερρών, ενώ έξι χρόνια αργότερα ακολουθεί το δεύτερο franchised shop στην πόλη του Βόλου.

4 γενιές & 140 χρόνια αργότερα...

Κατά τη διάρκεια αυτού του μακροπρόθεσμου δεκάχρονου επενδυτικού προγράμματος, η Rockwell τελικά καταφέρνει να μετατραπεί σε δίκτυο καταστημάτων με προσοπωποιημένη εταιρική ταυτότητα, εξειδικευμένου στην πώληση ειδών υψηλής ποιότητας προσβάσιμα σε οποιονδήποτε! Η τέταρτη γενιά, και ο σημερινός ιδιοκτήτης και διευθυντής, Λεωνίδας Πουρίκας, επιθυμεί να ακολουθήσει τις επιθυμίες των καταναλωτών, και να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ακολουθώντας αυτό το μότο, αποφασίζει τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος Rockwell -www.rockwell.gr- φέρνοντας με άμεσο τρόπο την ποιότητα Rockwell στο σπίτι του καθενός. Μια νέα εποχή ξεκινά με αυτή την ιστοσελίδα, προσφέροντας σε οποιοδήποτε άτομο σε όλο τον κόσμο μερικά από τα καλύτερα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά, εξασφαλίζοντας επίσης την εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση. Η ιστοσελίδα αυτή, έχει επίσης ως στόχο να γνωστοποιήσει στο υπάρχον –καθώς και στο μελλοντικό της- κοινό, την μεγάλη γκάμα κατηγοριών που μπορεί να καλύψει με τα προϊόντα της. Σε αντίθεση με την εντύπωση των καταναλωτών, δεν εμπορεύεταιν μόνο κοπτικά αντικείμενα και είδη μαγειρικής –και για τη κουζίνα-, αλλά και είδη κηπουρικής, ομορφιάς και υγιεινής, για τον αθλητισμό, τις υπαίθριες δραστηριότητες, τις τέχνες, το γραφείο, την ασφάλεια και την άμυνα των ατόμων.
Rockwell_new_pics (27 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (22 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (21 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (25 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (32 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (7 of 66).jpg
Rockwell_new_pics (36 of 66).jpg